Panaszkezelő rendszer

Bemutató indítása
A megrendelő igényei szerint testreszabható, komplex panaszkezelő rendszer
  • A beérkező panaszok prioritási szint szerint csoportosíthatók
  • Könnyen követhetővé teszi, hogy adott esetben melyik stádiumnál tart a panaszkezelés
Magas prioritású, szűk határidős panaszok kezelése előtt a rendszer figyelmeztető üzenetet küld a felelős munkatársnak
  • Diagramos megjelenítés mellett részletes statisztikák- és kimutatások készíthetők a panaszkezelés hatékonyságáról egy adott hónapban
  • Termékekre bontva kimutathatóvá teszi a sikeres panaszkezelés átlagos időigényét
Telepítés- és infrastruktúra beruházás nélkül is használható rendszer, az IT biztonság garantálása mellett
Nem kell félnie attól, hogy partnereinek vagy ügyfeleinek az érzékeny adatai illetéktelen kezekbe kerülnek
Személyre szabott árajánlatért, és részletes tájékoztatásért, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
Felveszem a kapcsolatot!